Ridningen

Tänkte skriva lite om ridnigen osv.

Har haft "paus" i 2 veckor nu faktiskt. och tönkte efter om detta ridning var min sak. Så himla jobbigt osv attd ela häst som ni hittar i mitt andra inlägg i kategorin ridsport.

Efter GHS så fick det mig att börja rida igen, men jag tycker det ska vara kul att rida, men känner inte det enda lilla roligt. Och sakande det faktiskt inget alls. Men hoppas jag får något sug tillbaks eller vad man ska säga.

"Får alltid hoppas på det bästa"


Träningen
Hopptränade idag, och det gick väldigt bra. Ska nog ta lite pauser då och då, hihi
Hoppade lite serpentiner(slalom) då man ska byta galopp efter varje hinder och sen lite bana på det. Kanske banan låg på 80-85 cm. Riktigt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0