plugg, lära, skriva..

Sitter och lyssnar musik för fullt och ska börja plugga igen snart. Har vilat lite för det är inte så mycket kvar. Kan 23 frågor och hoppas att dom sitter fast. Ska snart börja med So men fattar inget, men det är bra att man har en lektion innan provet då. På Tordag när provet är klar så ska jag ta och jobba matte (läxa) vi har läxa längst bak i boken och dom har vi varannan vecka, och jag trodde det skulle in idag och var as nervös att jag nite var riktigt helt klar. Inge mer pluggsnack nu då...

Imorgon fyller Joss år. Och hoppas vi kan göra något efter skolan än att plugga. Kanske fika eller så?
Dagarna igår och idag och gått på och det käller att plugga in allt och lärarna skrämmde mig idag när dom sa hur det skulel gå till innan vi går på Jullov, Betyg! Usch mitt huve tänker bara på det där :P

Sen vill jag fixa min blogg, men tyvär bryr jag mig inte hur den ser ut just nu. Thats it :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0