natti :)

Sitter i vardagsrummet ensam, cola brivid mig och tv'n är på. Vart ute lite idag osv. Kom hem vid halv 12. Ska upp och lägga mig snart men vågar inte gå upp. För om mam och pap inte har några nyklar och knackar vågar jag inte gå ner och öppna dörren. Och dom svarar inte på deras telefoner. Aja..

Imorgon är det loppis i stallet, får se om jag åker ner en snabbis och hejar till ponnyn och ser till att vi får sålt något. Har massor av skräp, och vet inte om jag ska ta och sälja mina saker nu om jag ska sluta rida, men känns som det får vänta tills veckan. Globen horse show nästa helg får se hur det blir nu.. Usch vill inte tänka på valet jag har för mig. För Stort!

ska gå upp nu

Kommentarer
Postat av: emma

hhahha tycker du?

2009-11-21 @ 00:40:53
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: CS - cybershots

vad fin blogg!

2009-11-21 @ 09:27:20
URL: http://cybershots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0