kaffe och S.O.S Gute :)

Hejsan alla läsare :) Sitter vid tv'n med mamma och pappa och kollar på standardprogramet på torsdagar. Smsar lite med elin om hur vi ska göra. Vi ska in och besöka våra systrars skola någon dag blir nog måndag nästa vecka inte nu på måndag men nästa alltså :P

Dagen gick fort och på nått sätt börjar jag gilla torsdagar, den längsta dagen men den går alltid fort och imorgon är det fredag :) Och sen sköna helg, ska rida varje dag nu och det känns bra att sätta mig i sadeln igen, det var länge sen och hästen var as fin idag :D Blir super glad över min mumintroll :p om jag inte sagt det förut så är min ponny väldigt likt ett muminroll :P Gud var många gubbar det vart idag!

Efter programet så tar jag och sätter mig vid min egna data och bjuder på en bild bomb mitt i det tråkiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0