Fixar och har mig

Go'kväll för dte är värkligen mörk ute nu, hinner kanppt hem innan det är kolsvart ute. När jag gick till skåpen efter sista lektionen tänkte jag att jag aknske hann hem innan det blev mörk för jag ville ut och fota lite och så, men glömde totalt bort det.

Nu sitter jag och pillar lite på internet, skickar lite mejl osv. Kanske liten överaskning om det händer så. Ska snart gå ner och hjälpa mamma med maten och plugga lite matte. Våran matte lärare är alltid bort så vi får ha en annan matte lärare.
Kanske tar och fotar lite inomhus saker, så bilder kommer ni få senare ikväll :)<3

Kommentarer
Postat av: S Guzman

usch, det var nattsvart ute när jag gick hem från skolan idag ;o kl fem!

2009-11-09 @ 19:25:57
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0