5 veckor till...

JULAFTON! Tänkt bara 5 veckor :P Fast det rätt länge endå...
Ska ta något och äta snart tror jag, hela familjen sover förutom syster för hon drog för en timme sen säkert.
Mörkt ute som vanligt och jah har satt på myskläder idag. Thigts, linne och min canada tröja, passar till mina canada skor :P

Slutar sent idag, sen vet jag inte vad jag ska ta och göra. Får ta med kameran till skolan och fota på rasterna, hinner ju inte gå hem tills det är mörk. Den ska med på måndag vet jag, ska fota våran cafeteria eller ingången där :) Klockan går fort :P<3


Sötnos :)

Kommentarer
Postat av: E M M A

Gud, vilken söt bild! :D



Svar: ja, mina starka lampor har jag haft mycket användning av. ^^ Tack själv! :D

2009-11-20 @ 10:37:08
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0