1 advent

Godkväll, ni får tåla min dåliga uppdatering. hallå min blogg ;p

Ni har tyvär inte fått något speciellt med bilder i veckan. Men det kommer upp när jag får min tid. Mamma och pappa är iväg på bio. Och mamma sa åt mig skriva en ny lista med julklappar. Vilket tjat, "du måste skriva något som är lite i småpris också"
Men det flesta kostar mycket och det finns inget i det lilla priset. HAHA.

Igår var det goben, och som tidigare inlägg, vart det bara en paus i ridningen. Skriver detta i ett nästa inlägg.

Ska nu ta och läsa den där boken som vi hade i läsveckan. Har inte ens läst halva boken. Ligger på sida 114/ 283 st.

Kommentarer
Postat av: MESTELSA

HEJHEJ!

har precis fixat min design, vad tycks? :D

2009-11-29 @ 22:46:45
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: k a r o o f o t o -

sv: hihi, ja! :)

det borde du verkligen göra, det är jätte bra när man har många bloggar att följa :)♥



tacktack! ^^

hade 19 när jag stängde av datorn igår, men nu har jag 22! :O♥



kramkram

2009-11-30 @ 15:53:25
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0