Vardags inlägg | ingen bild :/

Helu, :) Mormor ringde förut och kunde inte somna om så jag gick upp. Som vanliga måndagar så har mamma åkt till jobbet tidigt och pappa åker tidigt alltid.

Vet inte alls vad som händer idag, mamma och syster åker iväg till farsta centrum tror jag, kanske åker med fast får inte gå med dom då :P Ska försöka hitta en julklänning och kanske till nyår.

Kanske jag sätter mig och gör en ny design senare, ska försöka få upp mitt skrivbord :D!
Köpte ett skrivbord i lördags, så kanske får upp det och flyttar min dator. Har inte suttit vid min egna på jätte länge, kan inte sitta i sägen och fixa bilder osv.

Sen kanske jag ska fota elin och hennes syster någon dag. Hoppas vi får ihop någon dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0