*nytt inlägg*

Har faktiskt gjort rätt mycke ikväll då menar jag saker som är ovanligt såklart!

Började med att jag drog till boxlinghallen med pappa, dit kom också bec med bror och pappa och sen en till pappa som vi säger, så bowlade vi från 7-8 faktikst, sedan drog jag och bec ut en snabbis och träffade några. Drog senare he, till mig och satt och kollade på någon film på 3an, prata och kollade lite data. Senare bastade jag och syster en stund super skönt. sen åt jag macka och oboy x)

aja det var kvällen, går nog och sover eller kollar tv snart. Kanske läsa lite i boken av scott kelby. Ska bara kolla vidare en sväng ;D<3


Nikon D60 18-55mm | aldrig tänk på att bilden är riktigt fin. ska testa annan redigering imorgon,
tyvär har jag inte orginalet kvar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0