Min kamera har gjort sitt snart hos mig :)

God'dagens, Har varit i stallet hela förmiddagen. Kört donna lite, haha stackarn hon var helt galen idag. Hon var helt ensam i stallet för alla hästar var i hagen och vissa red i ridhuset. Tjock är hon också. Usch så skitig också.

Skulle sola lite med bec idag, men får se hur det blir med det.

Sitter just nu och kollar någon film på 5an med hela familjen, sen efter detta börjar ugly betty som jag missade i tisdags och DH :) HIMMELN!

Skulle vilja ta upp att min kamera är halft till salu, Sugen på att köpa ett steg bättre. En D80, men den säljs ju inte längre men köpa beganad finns allt. Så bara om någon är sugen finns en Nikon D60 tillsalu, skriv en kommentar så får du min mejl, om du vill veta mer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0