Bildbomb | dåligt med uppdatering jag vet.


Ninen var på besök förra helgen


Bokeh har blivit min hobby

Kusin = modell. Fick massor av andra fina bilder. Denna vart för ljus


Lillkusin var också här. suddig bild :/


Lucia tåg runt stan, mamma fota och hon är ingen bra på skärpa men den lite färger ser vi iallafall :)



Hejsan, Idag har jag hunnit ätit massor av knäcksmet och mått illa, fotat, duschat och fixat kläder.

Idag blir det Mat i stan och lite shopping med familj. Inget julbord utan det blir thaimat istället. Ska snart åka in till stan tror jag, syster är i stallet och jag måste äta något först. Ska ladda in nya bilderna från idag och när jag var emd bec i torsdags också :)

Kommentarer
Postat av: Neha

Söt bild på kaninen=)

2009-12-20 @ 17:38:29
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0