alltid bäst på kvällen...?


Nikon D60  50mm 1.8 Närbildsfilter +4  | Fotad för några dagar sen, mycket mer snö
nu!

Är ditt hår alltid bäst på kvällen? sitter och fifflar nu och mitt är underbart!  så dåligt :( kan inte skolan börja på kvällen och gå hela natten eller något så? Fast det fungerar ju inte om ni tänker.

Ska snart ta och fixa mig för säng och lägga mig i sägen. Imorgon på förmiddagen ska jag fixa lite här hemma och så. Sen typ 2-3 tiden ska jag vara med Haw och Nöör, vi ska nog hitta på något bus! Sen onsdag ska jag vara med söta elin. Var länge sen man var med henne :)

Nä ska kolla runt nu lite innan jag fixar mig :)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Svar: Åh, tack så jättemycket!! :)

2009-12-21 @ 23:36:33
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0