kopp té

Hej på er! Just nu sitter jag med en kopp té och är nästan klar med packningen, det sista görs imorgon. Min hals är helt borta och det gör ont som satan, hoppas inte på att bli sjuk när jag kan tjäna in stålar denna vecka, skulle verkligen behövas i min plånbok. Som sagt så åker jag till ön utan dator så ingen bloggning men gjort något tidinställt inlägg. Facebook kollar jag genom mobilen när det är paus i byggandet.

Ön känns som mitt andra hem, har avrit där ofta den senaste tiden och skulle nästan kunna tänka mig att flytta dit. Nästa gång jag tar mig till ön är v.28 tror jag. Då drar jag och mina tjejer hit och har bästa evckan på hela sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0