25 juni

Goddagens! Igår vart en helt okej kväll. Var iväg en sväng igår efter middagen men tog nästa tåg hem igen. Vi hamnade hos en vän som hade fest i lägenhet, var redan fullt ös när vi kom dit men inte mycket folk. Efter en timme ramlade det in mer folk och tillslut var alla tvungna att gå. Kommer inte ihåg när vi hamnade hemma men jag var en av dom sista ut nästan.

Upp vid halv 7 och drog till stallet, vi hade morgon stallet och kom hem vid halv 9, somnade på soffan till 11 och sen iväg till stallet igen. Basse fick komma ut i sjukhagen idag och vart överlycklig för att få vara ute. Nu har jag suttit hemma och kollat film. Nu orkade jag inte mer. Ska se vcad jag gör resten av dagen men fick väldigt lite sömn inatt så kommer nog somna tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0