Hej min statistik har blivit låg igen

Nä men det beror ju på att jag aldrig bloggar. Könstig början på ett inlägg...

Ninen kom för en stund sedan, hon skuttar runt här på mitt golv, feg som hon är så kommer hon aldrig fram till mig, tant fanny är läskig eller? Idag efter skolan så åke jag direkt hem med carro för att byta om och sen upp till stallet. Byte häst till bebisen eftersom louise inte skulle rida. det gick super bra, riktigt nöjd och änmäler mig på dressyrtävlingen som är på min födelsedag. Får man väl överleva.

Imorgon är det äntligen fredag, väldigt kort dag med sovmorgon och kommer förmodligen sluta tidigare. Det är orientering som gympan imorgon också, inte så najs men ska kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0