friiday

Hej på er, har haft en super bra dag med klassen.

Det varit en vanlig dag men det var något som gjorde alla så livliga och glada när jag hade kameran med mig, och det var skolfoto. Och det var en riktig lugn dag idag. Men i helgen väntas mycket läxor och uppgifter för mig. Helgen får bestå av vila och plugga, något alla helger gör. Kanske jag hittar på något roligt också. Kanske drar och kollar Fälttävlan på runsten.

har några nyabilder att visa er också, men inga speciella alls. Önskar att jag hade ett mindre en ett 50mm objektiv, och pengarna har redan rullat iväg till annat, dags att skaffa jobb? Skulle behövas. Måste leta praktik plats också, något med foto iallfall. Bara jag vågar så går jag till fotoaffären här i byn. Pepp!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-17 @ 22:27:40
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0