Ensam hemma

Läskigt värre tycker jag, hörde några steg på nedre våningen förut. Ska ta mig ner dit och se om jag blir dödad. Hemsk tanka men måste endå ner och kolla och hämta chips och dirre. Hunden är ju hemma så han är min vaktare.
Idag åkte vi till haninge för att kolla matta och det blev en till vardagsrummet, men sen åkte vi vidare på Sm som gick på runsten, men det var tyvär inte det bästa vädret. Tycker synd om dom som fick rida dressyr i spöregnet. Så vi åkte hem direkt.

Har pillat lite i menyn och i ser att Header ser lite knasig ut, ska snart göra en ny header så det får sitta konstigt ett tag. Ska ockås byta färger men inte bestämt mig vilken än. Har också fixat fram fler kategorier, t.ex Frågestund men det är ju ingen som frågar något när jag har det, fegisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0