tävling

Hej fina läsare! Jag har haft en full dag i stallet med tävling. Det gick super för mig, eftersom han är unghäst ska han bara gå grundomgången och ingen omhoppning. Så jag fick en rosett för jag var felfri i grunden. Har precis kommit hem så ska snart gå upp och plugga tyvär.

Imorgon är det skola, är vi taggade eller? Men därför måste jag plugga, för när jag kommer tillbaks kommer vi få massor av andra uppgifter direkt. Har prov på torsdag också som jag inte övat till alls, men vi har ny lärare i NO och hon är inte alltid med till 100 % kan man säga så hon får skylla sig själv om hon inte lärt oss något (hehe) Kommer säkert få matteläxa och sen så ska SO in efter veckan som jag tänkte plugga med.

Ska försöka göra lite tidsinställda inlägg också. Som jag kan skicka ut i veckan :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0