längtar till värmen


Vintage Dior Bag, ASOS Dress, Jeffrey Campbell Wedges

Ser inte detta skönt ut, shorts, klänningar, bikini och snygga skor. Har lite svårt för vad jag ska ha för skor med mig. Får inte packa med sig för mycket heller. Svårt.. Hela 10 minus var det sist, har skaffat mig vinter skor också, i onsdags. Ett par kängor som dom flesta har fån Dinsko.

Gymnasiemässan idag då, var och hälsade på våran egna skola och sedan lite runt om. Har svårt val framför mig, om jag ska gå samhälle med inriktigning media eller om jag ska gå Media-linjen. Efter en rundomgång där inne gick jag och mamma vidare över till fotomässan. Inget köp till kameraväskan men massa blad och tidningar. Ska sitta och kolla igenom allt nu. Eller gör men syster tjatade på att jag skulle blogga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0