i got the magic in me

Med immiga glasögon har jag suttit och plggat en stund men har inte kommit så långt tyvär. Ger snart upp eftersom det är omöjligt att skriva, kommer alltid på saker efter som jag kunde skriva och då måste jag skriva om. Funderar på att skriva på datorn.. Har nästan lust men det känns bäst förhand. Men ska försöka skriva lite mer här iallfall.

Imorgon blir det shopping för mig elin och hennes syster. Vi drar in till stan tar en fika och shoppar då. Har stort behov att fylla på min garderob. Jeans och skor står högst upp, sedan väntar jag på att D.brand jackan ska komma ut. Får gå och frysa denna månad.. Ska plugga en stund till sedan ska jag göra lite saker  :)! Åker sedan upp till stallet klockan 18.00 för att följa med marika på träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0