Sista veckan

Nu börjar sista veckan i skolan, Måndag och tisdag är vanliga skoldagar fast bara chill på lektionerna. Imorgon ska vi rensa skåpen på Bildlektionen. Onsdag drar vi ut med klassen till sågen, badar, äter mat och bara umgås.

Onsdag ska jag också till tandläkarn vid farsta och kolla mina tänder. Och då blir det också lite shopping! Iallafall en jeansjacka jag kollat in om den finns.

Idag var jag först vid LUma park vid hammarby, sedan kom jag hem vid halv3 och solade en stund i våra nya solstolar innan bec ringde och fråga om jag ville komma ner till nixta så drog ner dit. Solade en stund och fårr lite färg idag. Sedan drog familjen ner till freja och tog en plankstek förutom mamma hon tog något annat gott.


Kommentarer
Postat av: Emmy Amanda

lilla gumman. Man kan inte köpa kärlek men det verkar ingen fatta...Det har inget med att köpa och vad som är vad. Men eftesom du inte säger nått så kan jag inte göra nått åt saken

2010-06-07 @ 20:54:28
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0