Lite klagomål, sådära..

Har en full lista med problem,
1, Datan laggar sönder så fort man går in på Photoshop!
2, Usb-sladden till lilla kamera är försvunnen!
3, Kusin är här och då är det alltså lite nätsufing och mycket sims 3 som gäller!
4, Jag har ont i mina bihåler, f*ck förskylning
5, Mitt rum ser ut som helvete och det är typ 30 grader är inne!
6, Måste ta bort mitt nagleack för jag bittit bort hälften!

En del klagomål, that's life! Har nyss suttit och rensat datorn och disk (C:) har nu 22.3 GB stort ledigt minne, bra jobbat! Har försökt att fixa header och saker till designen men Photoshop laggar ur när man börjar ställa sina krav. Imorgon blir det nixta, om det är fint väder och det hoppas vi!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Svar: Camtasia Studio 6.0

2010-07-06 @ 15:17:52
URL: http://fotobecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

.. eller jag tror det är sexan :P

2010-07-06 @ 15:18:17
URL: http://fotobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0