sista inlägget?

Kanske är detta mitt sista inlägg bara för ikväll eller sista i mitt liv också. Panik här hemma, alla är tjuriga, nervösa, springer runt ochs vär om sina resväskor för de väger för mycket. Har slängt in mig på rummet och stolt över att min resväska bara väger 12 kg, bra jobbat fanny!

Tänker sitta uppe riktigt länge idag så man kan somna på flyget direkt sen. Har laddat ner några filmer som jag ska titta på. det enda probemet är att man inte har något godis alls.. och min mage skriker efter gotiit. Ska få ut något i detta inlägg också. Hemma den 3e december så jag är borta två veckor, kommer hållas på västra sidan över phuket så landar där. Kamerapacket är med och massa bikinis och det kommer dit sol på tisdag. Ska försöka blogga så fort jag sitter på ett internet cafe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0