man down

hur mår du judit? hej på er!

Mitt huvud känns för övrigt väldigt konstigt, vet inte alls vart jag har alla saker i huvudet. Mycket jag funderar på nu förtiden. Har iallafall gjort klart min bild uppsats på datorn nu och det känns skönt. Känns enu surt för min SO lärare inte kan sätta betyg och min NO lärare är helt jävla konstig i huvudet. Har inte lust med någon skola. Hela klassen har sänkt sina betyg ett steg för nya NO läraren är helt kaosig.

Har iallafall tagit en körrunda med donna idag, och ack vad glad hon var. Så jäkla gulligt att man får kärleken tillbaks av hennes. Den hästen kan göra ens dag bättre faktiskt. Har suttit och funderat pålite julklappar och ska ner och prata med syster en stund.


ljuvlig bild, så mjuk i sig
ph by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0