dag 7

Hoppas ni har det bar dar hemma, solen har lagt pa hela veckan och det blir varre. Ligger vid stranden varje dag sa det flaktar men inget funkar. Star knappt ut men ligger i skuggen det mesta. Brun blir man enda. Inga utflykter an men ska senare idag kanske ta mppen till vattenfall och en bat som foljde med upp pa land nar tsunamin kom for 6 ar sen.

hemsk att veta att det var kaos har for 6 ar sedan. Traffade pa en man igar som hade legat pa sjukhus 3 manader och 12 dagar, han gick och haltade och hade varldens sar och arr pa benen. Baten jag skrev om innan ar en stor militar bat som lag i vattnet nar tsunamin kom. Dar jag bor (khao lak) var den nastan mest drabbade staden.

har aven borjat sytt upp en klanning till balen, ar lite osaker pa farg, silvrigt eftersom dom inte hade den exakta fargen jag ville ha, men dom tyckte jag passade i silvrigt, ska dit pa onsdag och testa den far andra gangen, bilder tas varje dag nar vi ar pa stranden och ni kommer fa massor nar vi kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0