8onde

Att klockan redan har slagit 18.00 var otroligt. Har iallafall fått i mig lite mat och mamma kom tillslut med lite medicin. Somnade när hon åkte iväg och gjorde lite äreden vid 13.00 och sov 2 timmar till 15.00 så nu ska jag sitta uppe och plugga lite inför provet. Det är ekvationer och det är så mycket att komma ihåg. Missade luciaträningen idag men kan de flesta låtarna tror jag.

På måndag är det niornas lucia tåg som jag är med i, jag och emma ska vara pepparkakor, sexigt! Vi ska göra 2 st tåg för alla kan inte se samtidigt. Sedan slutar vi redan vid 12 tror jag. Våra betyg sätts också på måndag. Riktigt nervöst, känns som inget kommer förändras i mina betyg.. Sedan på kvällen är det kommunens stora luciatåg och jag ska köra med donna. och på lördag är det julshow i stallet också. Ganska fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0