taco kväll :) | tråkigt inlägg

Helu :) Sitter vid middagsbordet och maten är fram plockad. Idag har vi varit inne i stan och kollat inne i affärer, hitta inget mer en smink :/ ville hitta en halsduk men hitta igen vanlig fin. Sen när vi kom hem så drog jag ut och fotade syster och hennes vän bells. Ni får se bilder när jag kommer hem då. Tog ju inte med sladden för kommer ju endå inte kunna uppdatera något imorgon :/  Så imorgon får jag se vad jag ska ut och göra, tror jag ska gå en sväng och ta med kameran och fota lite sen ska jag nog få med mamma och köra mig till et ställe :P Massor av bilder kommer ni få då jag ska fota GGN alltså den stora cross tävlingen som går varje år och är nu på lördag.

uppdaterar senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0