change

Tjohej! Sitter nu ner lugnad här vid tv och dator, BB börjar snart och då ska jag slänga mig  sängen och måla mina naglar. Mycket har ändrats idag, min röda hårfärg är nu borta och det är en mörkbrun färg i håret nu, färgat ögonbryn, och tagit en rejäl skön dusch. Skolan är stressad nu och det finns ingen tid för fritid..

Imorgon är dt stor dag.. Börjar 8.10 med slöjd sen profil där det är matteprov som gäller, sen är det redovisning efter lunch. Sen drar jag på modelljobb! I liljeholmen, hoppas få en del bilder till bloggen som jag kan visa. Efter redovisningen imorgon är allt frid, inge mer plugg i grundskola. Jag blir lättad av tanken!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0