hey you

Hej på er, hoppas ni har haft en skön söndag. I vårat hus har det varit mycket liv. Köket är nytt eller ja det är massor kvar som ska göras. Imorgon är det skola för mig och vi ska ut på prov i skogen imorgonbitti, eller på en våtmark. Börjar halv 9 där ute så måste åka hemifrån 20 över. Det fixar vi!

I veckan händer mycket jag har 2 prov imorgon, och sen ett på fredagen har jag matteprov. På fredagen har jag också skolfoto och man måste fixa fram den perfekta outfiten, och ska sola någon gång i veckan med elin också. Så det rullar på som alla andra veckor kommer bli. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Liza

Allt bra? :)

2010-09-13 @ 11:30:40
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0