Hemfärd




Känner mig knasig, varit ute och solat lite nu och rensat klart rabatterna. Idag blir det hemfärd men det är sent det. Men ska inte sola mer utan på med kläderna och åka en sväng ska vi.

Denna vecka i skolan blir jobbig men endå inte, en sak kvar. Redovisning i hinduism, lycka till för jag har bara varit på två SOlektioner sen vi startade med det och vi ska göra det på onsdag, har två lektioner innan och det blir massa plugg innan då.. Sen så ska jag vara modell på torsdag och innan det ska vi testa frisyr, färga håret och fixa ögonbryn. Och det måste vi göra imorgon anatr jag så då blir det stress. Vet inte hur jag ska klara detta men efter torsdag är att frid! Knasigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0