10 år


Shorts - levis Skjorta - H&M

Nej snart ska jag slänga mig i sängen, haft helt ok kväll med BB tittade och massa lugnade vibbar. Inge mer stress över skolan. Inväntar 1 vecka och sen är det bal nästan och skolavslutning efter. 10 år i grundskola, 5 av 25 i klassen jag gått hela mitt liv i skolan med. Tror jag kommer gråta på skolavslutnigen alltså.. sjukt!!
Det enda man stressar om nu är balen, vem man kommer sitta brevid, allt ska gå som det ska, vart är det party hos på skolavslutningen, vilka kläder man ska ha osv. Men det är det roliga av det, planerandet.

Lycka! 

Kommentarer
Postat av: Sari

Snyggt!

2011-06-04 @ 13:58:43
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0