big brother

hej bloggen! Har pluggat klart och äntligen skrivit ut mitt arbete. Hoppas min lärare blir glad när hon ser det i sitt fack. Har haft en helt okej dag, det rullade på som vanlig. Engelskan var lite extra kul sådär. Ridningen gick också bra, hoppade tunika och hon började redan söka sig ner efter uppvärmningen, riktigt fin hon kan bli ♥

I helgen är det mycket som händer, imorgon efter skolan hänger elin med mig hem och vi ska plocka ur hela mitt rum och sen måla vitt över min rosa randiga vägg som jag målade dit förra sommaren. Så blir tilla tt städa när vi komme rhem. sen på lördag så ska vi ha lite mys hemma hos elin med massa godis och lite folk. Bir en lugn helg men endå fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0