first schoolday!

Jeans From Ginatricot
ph: fyndigt by frida

lite inspration sådär.
Sitter och tittar på biggest loser svergie med syster eller hon gick ner för oliver kom och ska få sig en klippning. Ska försöka kolla i historia papperna som jag inte gjort alls som jag verkligen behövts, kanske har prov på det imorgon och kommer inte ihåg ett skit. Sen blir det stallet!

Första skoldagen och det var sjuk jobbigt att kliva upp imorse, usch vad jag inte orkade. Alla var lite fundersamma vart vi skulle gå. Om vi skulle gå som vanligt schema eller vårat vanliga klassrum. Men våra lärare kom och vi skulel vara med dom hela dagen. Fick sluta 13.45 och var nära på att somna sista stunden, usch vad jag är otagagd på skola just nu. 21 veckor till sommarlov så hoppas det går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0