blööö



Jag är helt off, alla ropar mitt namn och vill ha hjälp med något. Kom och kolla det och kan du fixa det. Orkar inget tjat. Ska nog slänga mig i sängen även om jag har läxa imorgon. Kände mig spyfärdig efter ridningen idag, herre vad jag red.

I helgen är det dags för ett öppet hus, det blir kulturama i hammarby sjöstad denna gång. Har nästan bestämt mig men ska endå kolla runt och se om jag dras till något endå. Sen ska jag kolla JB i liljeholmen, har vant mig vid den skolan nu. Imorgon är det skridskor emd klassen och sen tillbaks till skolan för en jävla cp lektion och sen färga håret!

Kommentarer
Postat av: amanda

Hur kommer det sig då att den ligger i tvättstugan :O <3

2011-01-20 @ 20:41:23
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0