äkel torsdag

Hej på er! Känne rmig att jag var tvungen att köra ett seriöst inlägg idag. Men jag känner mig verkligen off. Har just nu slängt in massa nytvättade kläder i lådor och garderober. Sen inte så snyggt eller bra ut så måste ta mig igenom det imorgon om jag är på bättre humör eller vad man ska säga. Sen är jag fortfarande osäker hur jag ska göra med håret imorgon, färga ska jag det är bestämt. Men rött? funkar det verkligen? Sen är jag på otroligt shopping humör, beställde lite från h&m igår och skulle vilja köpa dessa snygga bruna shorts från bikbok som är så ombloggade. Kanske mamma kan göra det åt mig imorgon. Orkade inte dela in mitt inlägg i stycken.. Morgon dagen gör mig bara på dåligare humör och jag fruser som en ärta i vinter, ska slänga ner mig i sängen NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0