Nya idér på gång

Hejsan på er, lite uppdatering denna onsdag.

När jag kom hem direkt så satte jag mig vid datorn för att skicka lite mejl, måste erkänna att jag satte i 1 min och fattade inte hur meilja, melja, mejla, hur stavas det?!?!?! Har även tagit lite bilder på ponnytäcken. Har bara varit hemma idag och gjort ingenting. Eftersom jag slutar rätt sent så går dagen fort, marika kom vid 20.00 tiden och går nu, kollat lite Idaol, suttit och kolla på datorn och bara babblat på.

Imorgon åker mjukiskläderna på, pallar inte bry mig lixom. Oj nu gick inlägget utför lite kände jag, tänkte berätta lite idér jag har för mig denna höst med bloggen. Ska börja med 3 favoriter, det innebär att jag tar kort på något som jag gillar och innehåller 3 saker som jag verkligen tipsar om. Sedan ska bloggen på en höst design, eller skulle behövas ett åretrunt design. Har inga idér bara, fäger, textstil, bilder osv. Och min uppdatering ska bli så mycket bättre. Och jag ska ha mer ordning på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0