night outside

Hej på er underbara läsare, ni är dåliga på att kommentera tycker jag annars uppdaterar jag inte snart!

Det är redan mörk ute och jag har knappt varit ute idag, tog en promenad med hunden det är det enda. Men ska på friskis klockan 20.00 så jag får röra lite på mig. Idag har det bara varit bulldag och datalan för mig och syster. jag har pluggat lite men tyvär inte så mycket. Dagen har bara stått och en sån till dag får det inte bli!

Imorgon åker jag in till stan med elin och rebecca för att ta en fika och kolla lite skor. Måste hitta kläder inför resan från 20 december till 6 januari tror jag. Åker till thailand med familj över julafton och nyår. Missar festen här hemma, riktigt surt. Jätte orolig över flygresan bara..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ju göra lite mer inlägg som man kan svara på tycker jag....

2010-11-01 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0