Hemma igen!

Kom hem till huset för en stund sedan. Allt gick riktigt bra, hästan var fin och vi tyckte om den, men jag har mina kommentarer om man säger så. Något jag inte gillade men syster fastnade för den :)!

Inga bilder från idag tyvär, och imorgon åker vi hem. Är hemma vid 18.00 tiden, och som jag förstår kommer det åska påvägen dit med båt och hela köret, inte så kul! Ska ladda ihop med bok, musik och ett plock.
Som ni kanske förstår att det inte blivit någon fotografering på mig till headern så vi får se hur det blir med det, kanske sätter ihop något senare.

En sak jag har funderat på är att börja med dagens outfit, kanske något mer spännade och om man startar det som en rutin nu på lovet så fortsätter det ju sen. Sen är det kul att kolla tillbaks på vad man haft på sig genom alla år :p   Ska ta en tur på studsmattan nu ;)




Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Visst är de snygga! hehe :) Fina bilder!

2010-06-30 @ 09:56:24
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0