Fredag

Haloj, ska snart dra mig till rebecca för att grilla och träffa folk. Har nyss fixat klart oss lite och så.

Igår så gick vi ut och allt vart kaos för att det är vissa personer som inte ska lägga sig i och förstör för andra och vet att denna person läser min blogg! Så sjuk att man inte kan få vara och alla misstolkar allt fel! men som tur gick det vel bar men är vädligt sur på denna person och dessutom så är denna person vuxen eller kärring till och med. Förlåt inge mer ilska!

Men jag hade as kul med mina vänner och det vart mycke dans vid 00.00 tiden nere på nixta, så himla bra personer det finns som kan göra en glad. Har tyvär inga bilder från igår men det blir nog några idag, så himla skönt med sommarlov! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0