Molnen kom till byn


Bild från igår, av mig  inte redigerad


Började plötsligt må lite illa faktiskt, konstigt!

Var ute på sjön klockan 10.00 och åkte hem redan vid 14.30 Mamma skulle på någon thaimassage, och molnen kom så det var lite kallt faktiskt. De var bara jag mamma marika och beccas mamma ute idag, becca stackarn är jätte sjuk :(! Men jag roade mig med marika och vi badade 2 ggr och hade med oss en del tidningar.

Ska snart börja packa lite men först ska jag vara lite ego och ha lite eget spa här hemma medans mamma får massage. Hör av mig senare!

Kommentarer
Postat av: Tijana

SV: Köpte ormringen i en affär här i Göteborg, Avi & Lena heter den :D

2010-07-08 @ 19:11:12
URL: http://distantdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0