The winner | Bättre hälsa = stäng av datorn

 i
Var och såg Ponny Sm i trav i sommras, the winner!

Läste ur en tidning i skolan att om man inte sitter vid datorn eller tvn innan man ska sova mår man bättre och får bra hälsa. Något jag ska börja med nu när jag har börjat kämpa med att träna så måste jag må bra också! Projekt sommar 2010 eller hur elin?

Slutar sent imorgon, och tar tyvär inte med kameran till skolan imorgon. Och har min ridlektion vid 19.00 tiden så hinner vara hemma en stund tills jag drar dit iallafall.

Hör av mig imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Söt häst! =)

2010-01-30 @ 20:42:16
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0