Om Mig

Om Mig
Hej Jag heter Fanny pettersson, ganska tråkigt namn men inget man kan göra åt. Är född 1995 och bor i en stad ca en timme söder om stockholm som jag säger. Bor med hela min familj i ett stort villa hus som alla tycker.

Mina intressen
På min fritid utan vilja går jag i skolan och har mina vänner i skolan för det mesta. Tycär är vi inte så många tjejer i byn så det ligger till att man har sina vänner i stallet och andra i skolan, annars hänger gärna Jossan med och blir fotograferad som jag gärna håller på med.
sedan har jag en Ponny i familjen som jag delar med min syster och vi hålle rpå att rida och tävla som det går. Våran ponny heter silver moss och har gått stora riktigt stora tävlingar. Med åren blir hon äldre men håller sig uppe med intresset fälttävlan.

Foto
Annars håller jag i min kamera och trivs som jag är med den. Vill gärna ha ett till objektiv men det får vänta lite :P
Det jag fotar mest är nog djur och intresset väcker mig vid porträtt foto och massor av närbilder kan det bli ibland. Hoppas du vet lite om mig nu. Hör kommer alla saker jag har till min kamera :)

Nikon D60 kamera hus
Nikkor 18-55 mm (kit)
Nikkor lens DX VR 55-200 mm
Närbildsfilter 10+
Närbildsfilter 4+
Närbildsfilter 1+
Reflexskärm Silver och guld 80 cm
Lowepro fotoväska SlingShot 100 AW


Modellen som alltid steller upp Josefine


Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart jag alltid ställer upp! ;) hahah! <3

2009-10-23 @ 18:23:17
URL: http://josefinesofiaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0