vecka kvar ;D

Ja ni, vecka kvar till den dagen då jesus föddes typ x) eller fick reda på idag att han föddes 25 och inte 24 men aja ;P

Men endå JULAFTON lixom. ska slå in lite presenter ikväll, och städa rummet. As chill med lov nu!

Var med bec idag, hon kom när jag slutade till skolan. Gick hem till mig åt lite macka. sen drog vi t centrum och köpte pizza :P Hon fixa också spotify, har suttit på systers hela tiden. Äntligen blir hon fri. Sen var vi ute i 1 meters snön och fotade lite :p

Ni får bilder senare, lyssnar på julmusik nu och mamma kom hem för en stund sen och bec drog :)<3

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihi okej, jag vaccinerade mig för ett tag sen.. jag blev inte ens lite sjuk! :D

2009-12-17 @ 20:09:34
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0