pyris

Hej! Dagen har gått lagomt fort, hade ju den där tråkiga grejen vi skulle på med klassen på morgonen fram till lunch. Så jäkla skönt att man tog moppen så det går så fort, lat som man är! Hade 3 lektioner 2 kan man säga eftersom halva av 2 st vart bara prat och glömde bort tiden. ÅKte till stallet och red pyris på lektion, kul häst det där. Skrittar och travar samtidigt.

Imorgon är det äntligen fredag iallafall. Ska se justin bieber filmen med massa stalltjejer och sen får jag se vad jag hittar på efter det. Inga planer än. Sen lördag ska jag hänga med elin och tess, mys! Juste har ju fått min Iphone 4 men kan ju inte använde den för simkortet är för stort så har beställt nytt!

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej! Just nu söker jag lite musikinspiration på min blogg och det skulle verkligen vara roligt om du ville dela med dig lite av några bra låtar kanske? :)



Länk till inlägget: http://caydens.blogg.se/2011/march/har-ni-nagot-musiktips.html



(Sorry om du inte ville ha en sån här kommentar, vet själv hur det är..) Kramar från mig! :)

2011-03-24 @ 21:42:14
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0