jungle drum



Hej på er!

Min är rätt konstig. Hela dagen har jag bara suttit hemma, ställde mig ute en stund och fotade självporträtt. Sen lagade vi kvinnor i familjen en varsin sallad till lunch och jag kollade film. Sen mot kvällstid drog jag till rebcca och vi hade inget att göra så tog en tripp till donken och tjockade oss. Kom en ful full gubbe och la sig och sov på våran plats så vi gick. Sen gick vi till en kille och satte hos där med några människor tills jag fick skjuss hem.

Imorgon ska jag färga håret (gjorde inte det idag) innan jag åker till stallet för att ta hand om min häst och rida lektion vid 16.00 tiden. Hemma sen hoppas jag att jag får hjälp med HK arbetet.

P.S hämtade ut en paket idag, visar imorgon vad det innehöll.

Kommentarer
Postat av: amanda

syrran du får ta en massa bilder på mig i sommar :D <3

2011-03-07 @ 14:54:31
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0