im here to stay

lite uppdatering då. Syster kom ju upp när jag skrev mitt inlägg. Och starxt inpå så vart det frukost och färgning följt på det. Vart riktigt nöjd, ni ska få bild senare. Vid 13.00 kom mamma och körde oss till stallet. hade en skötrakurs tillsammans med amanda och mariama. sen tog jag och mariama en skön promenad med hästen, älskar den där tjejen! Hon är bra!

Efter att jag fått rida nya hästen i stallet på lektion så vart det lite kaos i stallet. menmen det tar vi upp senare om det nu blir av. Har precis fixat mig och rebecca är påväg och vi får se vad vi hittar på, en tur till donken är jag säkert på att det inte blir, haha!


Kommentarer
Postat av: amanda

Så jävla snygg syrran! Tänk om man var lika snygg som dig :( ...

2011-03-07 @ 14:51:33
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0