fotografering imorgon

Hej på er! Ett litet inläg innan jag slänger mig i sköna sängen. Imorgon blir det en fotografering i stallet. Hoppas mamma följer med och hjälper till, kanske syster hänger med? Det är fina Holy Grail som ska bli fotad, det ska bli fint väder så bäst att passa på. Innan jag åker till stallet så ska jag ut och fota mig själv lite tänkte jag, lite egobilder.

Min vecka kommer se så himla enkel ut, kommer glida igenom på en räkmacka men endå inte. Vi kan ta upp ämnet på måndag känner jag. Nu ska jag leva livet sista stunden denna vecka med lite OC i sängen innan jag säger hejdå till lördag.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godnatt <3 kram <3

2011-03-20 @ 00:48:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0