tidsfördriv

Hej igen! För en timme sen var det pizza till middag innan dom kom med den så har jag legat i sängen två timmar och sovit, var skönaste ever. Förutom man mobilen ringde 3 gånger av dolt och mitt huvud skulle sprängas. Lite mat i kroppen nu men inte bättre i mitt huvud, vattem kan jag inte dricka för gotlands vatten smakar ju skit. Sitter inne på spela.se nu och försöker tiden att gå något mer, inte för att det kommer hända något men jag får inte sova mer för då kommer jag vara hur sprallig som helst sen.

Har tänkt ut mer hur jag ska göra med mina pengar, ska köpa världen snyggaste väska som finns i farsta centrum (syster du vet tror jag) och sen ska jag dra med min syster in till stan och shoppa någon fin dag bara hon och jag. Hoppas du ser detta ♥ nej nu ska jag spela vidare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej jag har glömt väskan tror jag :( .. Fan vad fint med shopping tur för våran del <3

2011-06-15 @ 21:16:20
URL: http://alittleworld.blogg.se/
Postat av: Lottie

Pizza e aldrig fel..

2011-06-15 @ 23:25:35
URL: http://charlotta.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0