BAL 2011

Godmorgon! Hunden sitter just nu och gör mig sällskap medans jag äter frukost, gulle! Gick upp för mindre än 1 timme sen för grannen började borra i sitt berg, smartas. hade velat sova lite längre. Men har fått en skön dusch nu och kollar på vakna. Idag åker vi med klassen ut på sågen och chillar den sista stunde. Vad jag kommer sakna dom, allihop!

Igår, balen. Började med att vi åkte iväg med jeepen när det var en halvtimme tills mingel och fotade lite. Stannade utanför våran skola och nere vid NSS där ösmo skulle ha sin bal. Kom med bra entre när alla var där och "om sanningen ska fram" på hög volym, sen fotades vi lite. Sen riktig fotografering och mingel. Sen mat, lite tal och song bjöds det på. Efter efterrätten så vart det vals och sen party! Tror jag stod på dansgolvet mest av alla eftersom alla dissade mig jämt. Det slutade 12 och vi hade haft världens underbaraste bal, kan inte förklara med ord hur härlig den var men det kommer bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0