vi skyller på att det är vinter

usch vad jag hatar vinter. Man blir snorig, hostar, insnöad och trött av det mörka vädret. Man stänger av allt i hudet och orkar ingenting. Så är det för mig. Vill ha en sista minuten till ett varmt land inte för långt bort. Gå i shorts igen och doppa fötterna i sanden. Jag vet, jag var där förmindre än 2 veckor sedan men längtar tillbaks till hundra!

Har hunnit varit i stallet och pysslat om hästen. Sen har jag fått mig mig en liten middag och suttit och pluggat. Tog en paus nu och satte mig här men ska snart börja igen. Hoppas jag kan göra provet imorgon och att hon har ett!

Sitter på systers dator så har inga bilder att sätta in, orkar inte starta min stationära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0